Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Κακλαμάνης vs Καμίνης

Διαφωνώ απόλυτα με τη λογική – που έχει εξελιχθεί σε εκλογική τάση και κοινωνικό trend –της καταψήφισης ή όχι του κυβερνώντος, και όχι της υπερψήφισης του καταλληλότερου για να κυβερνήσει.

Τέτοια είναι η περίπτωση των δύο υποψηφίων για τον Δήμο της Αθήνας. Ο μεν Κακλαμάνης ασχολείται με το να...
πείσει για το εάν έκανε έργο και ποιο και τι προτίθεται να κάνει από εδώ κι έπειτα. Ο δε Καμίνης ασχολείται με το να υβρίζει και να κατηγορεί τον Κακλαμάνη. Ο καταγγελτικός λόγος, όμως από τα χρόνια της φοιτητικής εκπροσώπησης (ή φοιτητικού συνδικαλισμού) δεν μου άρεσε ποτέ. Θέλω να δω προτάσεις, όραμα, μελέτες… Από που παίρνουν εν προκειμένω το Δήμο και που θέλουν να τον πάνε.

Το έχω ξαναπεί, ο Κακλαμάνης δεν ήταν ο καλύτερος δήμαρχος που πέρασε ποτέ, αλλά ο Καμίνης δεν με πείθει για κανέναν λόγο. Ο Κακλαμάνης μου είχε δημιουργήσει πολλές προσδοκίες πριν 4 χρόνια και έφερε στην πράξη λιγότερα. Ελπίζω πως το ποσοστό του πρώτου γύρου του έδωσε το μήνυμα που χρειαζόταν.

Ο Καμίνης δεν μου δείχνει κάποια προοπτική, δεν μου εξηγεί τι θέλει να κάνει, παρά μόνο κατηγορεί τον Κακλαμάνη. Δείξε μου άνθρωπε μου γιατί είσαι καλύτερος, γιατί να σε πιστέψω, τι θες να κάνεις και κυρίως πως. Ο Καμίνης ενδεχομένως να είναι ένας εξαιρετικός άνθρωπος, ένας πολύ καλά καταρτισμένος επιστήμονας. Ίσως να είναι και πολύ ευχάριστος στην παρέα, αλλά σίγουρα δεν είναι πολιτικός.

Πολλοί που διαβάζουν αυτό το κείμενο θα πεταχτούν και θα πουν το μοδάτο «εγώ δεν θέλω επαγγελματία πολιτικό», και γενικότερα θα συμφωνήσω. Για τον Δήμο της Αθήνας όμως θα διαφωνήσω. Κύρια διότι ο Δήμαρχος της Αθήνας είναι κεντρικό πολιτικό πρόσωπο. Ο Καμίνης τι εμπειρία έχει από όλη τη διαδικασία του policy making; Έχει χρειαστεί ποτέ να συμψηφίσει συμφέροντα; Έχει εμπλακεί ποτέ σε διαδικασία υπερκάλυψης των διαφόρων εμπλεκομένων ομάδων πίεσης; Πολύ αμφιβάλω, και αυτή η θέση είτε μας αρέσει, είτε όχι απαιτεί πολιτικούς ελιγμούς και φοβάμαι πως αν εκλεγεί ο Καμίνης θα χαθεί κάπου ανάμεσα στους διαδρόμους του policy process.

Δημοσιευμένο στο blog epilektika.blogspot.com στις 10/11/2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου